Cəmiyyəti necə sağlamlaşdıraq?
Çox tənqidlər yazıldı, indi bir az da həll yollarə barədə. İçi mən qarışıq bütün problemləri cəmiyyətdə görürük, amma bizim də cəmiyyətin bir parçası olduğumuzu və hər şeyin öz əlimizdə olduğunu anlamırıq. Başlayaq Ali məktəblərimizdən. Bu yaxınlarda bloggerlerimizdən 3-4 nəfəri imtahan verdi. Siz imtahan verərkən heç rüşvət hadisəsi ilə rastlaşmadız? Qrupunuzdakı, patokunuzdakı uşaqlardan heç mi rüşvət verən olmadı? Amma nədənsə heç bu barədə heç kim öz bloqunda bir kəlmə də olsun qeyd etmədi.
Keçək ali məktəblərdə rüşvətin həlli problemlərinə, əgər varsa təbii ki…
Ali məktəbin hansısa bir x fakültəsində x qrupu söz verir ki, öz aralarında oxumaq şərtilə heç bir müəllimə rüşvət veməyəcəklər. Oxumaq şərtini ona görə qeyd edirəm ki, oxumasa və rüşvət verməsə qovulacaq. ![]()
İmtahan vaxtı hamı ən azı 3-ə bildiyindən müəllim heç kimi kəsə bilməyəcək, uzağı birincidə kəsəcək, amma ikincidə qiymət almaq mümkün olacaq. Sadəcə olaraq qorxmamaq lazımdır, dirəşmək, sona qədər getmək lazımdır. Lazım gəldiyində komissiya çağırmaq lazımdır. Rüşvət verən, daydayına tapşıran tələbələrlə dostluğu kəsmək lazımdır, çünki məhz ele tələbələrdir bütün cəmiyyəti korlayanlar. Sizi inandırıram əgər belə bir qrup yaransa və onlar bir sessiyanın imtahanlarını uğurla başa vursalar, onlardan sonra gələn digər qruplar da bizim x qrupun yolu ilə gedəcəklər.
Yalnız oxumaq lazımdır bunun üçün başqa heç bir şey. Ali məktəblərə oxumaq üçün qəbul olunmur məgər?
Fikirləşirəm ki, insanın həyatda hansısa prinsipləri, məqsədləri olmalıdır. Əgər belə bir məqsəd qarşıya qoyulsa inanın ki, Ali məktəbdə rüşvət deyilən bir şey qalmaz. Hər şeyin də təhsildən başladığını nəzərə alsaq…


July 9th, 2009 at 9:20 am
emin, sen ne eden danishirsan? deyesen yadindan chixib harda yashayirsan
Report This Comment
July 9th, 2009 at 9:33 am
Niye ki? Men bele qruplar gormushem, heqiqeten rushvetsiz oxuyn qruplar, hetta bele qruplarda 30 neferden duz 12-13 nefer qirmizi diplomla bitiribler, hamisi da oxuyan olublar, aralarinda da chox guclu reqabet gedib. Yani bele bir shey mumkundur.
Report This Comment
July 9th, 2009 at 10:37 am
Rushvetsiz oxumaq tehsil almaq isteyirsiz? rushvet alinmayan universitetlerde oxuyun! tehsili regabet aparmaq ucun almirlar. savadlanmaq ucun, ozunu inkishaf etdirmek ucun! regabet aparan telebe yuksek qiymet almaq ucun hemin fenni ve ya dersi ezberleyib imtahanda yaxshi qiymet ala biler. amma bu o demek deyilki o universiteti "qirmizi diplomla" bitirib savadli olacaq. eger muellimin fikrinden rushvet almaq kecibse, o istenilen halda dersi lazimi seviyyede tedris etmeyecek.Xulase: tehsilde rushvet haqda umumiyyetle danishilmayan universiteti secinki, rushvet ve s. meseleler umumiyyetle sizden yan kecsin! meselenin helli de budur!
Report This Comment
July 9th, 2009 at 10:43 am
Sitatnurulla, Bu gün, 09:37 AMRushvetsiz oxumaq tehsil almaq isteyirsiz? rushvet alinmayan universitetlerde oxuyun! tehsili regabet aparmaq ucun almirlar. savadlanmaq ucun, ozunu inkishaf etdirmek ucun! regabet aparan telebe yuksek qiymet almaq ucun hemin fenni ve ya dersi ezberleyib imtahanda yaxshi qiymet ala biler. amma bu o demek deyilki o universiteti "qirmizi diplomla" bitirib savadli olacaq. eger muellimin fikrinden rushvet almaq kecibse, o istenilen halda dersi lazimi seviyyede tedris etmeyecek.Xulase: tehsilde rushvet haqda umumiyyetle danishilmayan universiteti secinki, rushvet ve s. meseleler umumiyyetle sizden yan kecsin!meselenin helli de budur!Nurulla bey rushvet alinmayan dovlet universitetlerinin siyahisini yazin biz de bilek.
Report This Comment
July 9th, 2009 at 12:27 pm
Hem de men reqabet deyende qiymet ustunde yox, bilik ustunde reqabet nezerde tuturam.
Report This Comment
July 9th, 2009 at 2:04 pm
очень сейчас плачевное положение. в нашей группе было 22 человека, все бесплатники (!), все набрали больше 500 баллов. Все поначалу были в шоке от нашей группы, что учителя, что другие студенты. Ну и что?? спрашивается. из всей группы только три человека нормально сами занимались и сдавали экзамены и зачеты, а остальные или тапшем или деньгами. и именно нас, которые сами учились, некоторые или может даже многие преподаватели терпеть не могли и издевались как только могли!! что вообще у нас ценного есть?? только деньги?!
Report This Comment
July 9th, 2009 at 2:14 pm
SitatDojd_na_ladoni, Bu gün, 01:04 PMочень сейчас плачевное положение. в нашей группе было 22 человека, все бесплатники (!), все набрали больше 500 баллов. Все поначалу были в шоке от нашей группы, что учителя, что другие студенты. Ну и что?? спрашивается. из всей группы только три человека нормально сами занимались и сдавали экзамены и зачеты, а остальные или тапшем или деньгами. и именно нас, которые сами учились, некоторые или может даже многие преподаватели терпеть не могли и издевались как только могли!! что вообще у нас ценного есть?? только деньги?!Vot takix uchiteley i nado kaznit.
Report This Comment
July 9th, 2009 at 4:02 pm
Əşi oxuyandan sonra hər şeyi biləndən sonra heç kim səni imtahandan kəsə bilməz.Özü də ali məktəb qalsın bir qiraga.1-ci sinifə gedən uşaqlardanda rüşvət istəyirlər.yaxşı müəllimə düşmək üçün 50 man..ondan guya bir az zəif 30 man,pul verməyəndədə kimin sinifi oldu atırlar ora
Report This Comment
July 9th, 2009 at 4:22 pm
SitatUliçka, Bu gün, 03:02 PMƏşi oxuyandan sonra hər şeyi biləndən sonra heç kim səni imtahandan kəsə bilməz.Özü də ali məktəb qalsın bir qiraga.1-ci sinifə gedən uşaqlardanda rüşvət istəyirlər.yaxşı müəllimə düşmək üçün 50 man..ondan guya bir az zəif 30 man,pul verməyəndədə kimin sinifi oldu atırlar oraMen hec kime basha sala bilmirem ki, oxuyana her yerde qiymet yazirlar, ona gore de bu muellim pisdir pul alir kimi sozler yigishdirilmalidir mence, pulu alan muellimdirse de veren ki telebedir.
Report This Comment
July 9th, 2009 at 4:34 pm
Əsəbləşmə
Report This Comment
July 9th, 2009 at 4:39 pm
SitatUliçka, Bu gün, 03:34 PMƏsəbləşməYox, niye esebleshim ki???
Report This Comment
July 9th, 2009 at 4:54 pm
Bizi başa sala bilmirsən. ona görə
Report This Comment
July 9th, 2009 at 4:56 pm
SitatUliçka, Bu gün, 03:54 PMBizi başa sala bilmirsən. ona görəYo niye ki, siz basha dushmuuz de… Ozunuz sherhinizde yazmisiz ki, oxuyan onsuzda qiymet alir.
Report This Comment
July 9th, 2009 at 5:10 pm
Həri, düzdü…
Report This Comment
July 9th, 2009 at 5:14 pm
SitatUliçka, Bu gün, 04:10 PMHəri, düzdü…Həriiii….. Ne duzdur oxuyanin ozu qiymet almasi, ya sizin basha dushduyunuz???
Report This Comment
July 9th, 2009 at 7:17 pm
Sitat(emin @ Jul 9 2009, 08:33 AM)Niye ki? Men bele qruplar gormushem, heqiqeten rushvetsiz oxuyn qruplar, hetta bele qruplarda 30 neferden duz 12-13 nefer qirmizi diplomla bitiribler, hamisi da oxuyan olublar, aralarinda da chox guclu reqabet gedib. Yani bele bir shey mumkundur. nu i 4to? qirmizi diplom problemdi? ya oxumag ? hec ne deyishen deyil.
Report This Comment
July 9th, 2009 at 8:54 pm
Sitat(emin @ Jul 9 2009, 03:22 PM)Men hec kime basha sala bilmirem ki, oxuyana her yerde qiymet yazirlar, ona gore de bu muellim pisdir pul alir kimi sozler yigishdirilmalidir mence, pulu alan muellimdirse de veren ki telebedir. Emin,sən düz deyirsən.Məncə də kifayət qədər bilikli tələbələr rüşvət vermədən qiymətlərini ala bilərlər.Şəxsən mən bunun şahidiyəm.Oxumayan tələbələr isə rüşvət verməklə və s.üsullarla öz işlərini həll edə bilirlər.
Report This Comment
July 9th, 2009 at 9:35 pm
Deyirsiz ki,burdakı blogerlərdən bəzisi imtahan verdi,amma rüşvətdən danışmadı..Üzgünəm,amma yanıldığınızı demək məcburiyyətindəyəm,çünki mən də sizin qeyd elədiyniz həmin o imtahan verən blogerlərdənəm və öz blogumda bu imtahanlarda rüşvət verib -vermədiymi qeyd eləmişəm,insanlıq halı yəqin diqqətinizdən yayınıb,olan işdi…Amma bu dəfə ümumiləşdirmə aparmadan öncə diqqətli olmağınız məsləhətdi,sadəcə bir DOST məsləhəti
Report This Comment
July 10th, 2009 at 12:18 am
Emin,men AXDI pulsuz qebul olmusam 1987-ci ilde.duzu inanmirdim.siyahida adimi tapmaq ucun bacimi gondermisdim.men 1 dene ona eminem ki,eyer bilirsnse ,yaxsi oxuyursansa pulsuz zacotlarivi da,imtahanlarivi da vereceksen.bilen adam hec vaxt pul vermir.desem ki,men oxudugum muddet pul vermemisem o yalan olar.bilmediyim fenn ucun,tennbellik edib oxumadigim fenn ucun vermisem.2 kurs bizim qrupumuz pulsuz oxudu.3-cu kursdan ixtisas feninden yox ,ele bele bas agridici fennlerden vermisik.mecbur eyleyen olmayib,rahatligimiz ucun vermisik.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 12:22 am
SitatMiraj, Bu gün, 06:17 PMnu i 4to? qirmizi diplom problemdi? ya oxumag ? hec ne deyishen deyil.yo sohbet qirmizi diplomda deyil ki… Sohbet sozu bir araya qoyub butun muellimlere qarshi durmaqdir vesselam, bele bir hereketi bashqalari da gorse belke onlar da heveslenib bele bir addim atarlar.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 12:25 am
SitatLider_209, Bu gün, 07:54 PMEmin,sən düz deyirsən.Məncə də kifayət qədər bilikli tələbələr rüşvət vermədən qiymətlərini ala bilərlər.Şəxsən mən bunun şahidiyəm.Oxumayan tələbələr isə rüşvət verməklə və s.üsullarla öz işlərini həll edə bilirlər.Shadam ki, menimle hemfikirsiz.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 12:31 am
Sitatjournalist.1, Bu gün, 08:35 PMDeyirsiz ki,burdakı blogerlərdən bəzisi imtahan verdi,amma rüşvətdən danışmadı..Üzgünəm,amma yanıldığınızı demək məcburiyyətindəyəm,çünki mən də sizin qeyd elədiyniz həmin o imtahan verən blogerlərdənəm və öz blogumda bu imtahanlarda rüşvət verib -vermədiymi qeyd eləmişəm,insanlıq halı yəqin diqqətinizdən yayınıb,olan işdi…Amma bu dəfə ümumiləşdirmə aparmadan öncə diqqətli olmağınız məsləhətdi,sadəcə bir DOST məsləhətiOK, sizde rushvet olmayib siz qeyd etmemisiniz, men olub da qeyd etmeyenleri nezerde tuturam. Yani sizde hec tapshiriq da olmur?
Report This Comment
July 10th, 2009 at 12:36 am
SitatREYHAN, Bu gün, 11:18 PMEmin,men AXDI pulsuz qebul olmusam 1987-ci ilde.duzu inanmirdim.siyahida adimi tapmaq ucun bacimi gondermisdim.men 1 dene ona eminem ki,eyer bilirsnse ,yaxsi oxuyursansa pulsuz zacotlarivi da,imtahanlarivi da vereceksen.bilen adam hec vaxt pul vermir.desem ki,men oxudugum muddet pul vermemisem o yalan olar.bilmediyim fenn ucun,tennbellik edib oxumadigim fenn ucun vermisem.2 kurs bizim qrupumuz pulsuz oxudu.3-cu kursdan ixtisas feninden yox ,ele bele bas agridici fennlerden vermisik.mecbur eyleyen olmayib,rahatligimiz ucun vermisik.Bilirsiz Reyhan xanim indiki telebeler evlerinde pul isteyende nece deyirler? Muellim deyib ki, filan qeder getirmelisen vesselam, kesildinse soradan pul vermek yoxdur, oxuyursan ozunchun oxuyursan menim pulumu getir ve s kimi ifadeler. Valideyn de inanir ve pul verir, sora da her yerde gedib ele bir shey dayir, bu xeberler dilden dile dushur neticede muellim olur pis, oxumayan avara telebe ise yaxshi.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 12:53 am
Mən məsələyə bir az başqa cür yanaşıram. Azərbaycanda(o cümlədən hər yerdə) oxuyan öz qiymətini alır, həmişə də belə olub. Bu problem deyil.Təhsildə rüşvət deyəndə oxuyanın rüşvət verməsi deyil, oxumayanın rüşvət verməsidir. Heç oxumayanın rüşvət verməsinə haqq qazandırmasın (bəziləri deyirlər: "eybi yox, oxumayan pulunu verib 3 alsın bəsidi", "onsuz da qiymətə yox biliyə qiymət verilir" və s.).Ölkəni belə pis günə qoyan əla tələbənin əla qiymət ala bilməməsi deyil, qeyri-kafi tələbənin kafi almasıdır.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 1:11 am
Sitat(Zaur_q @ Jul 9 2009, 11:53 PM)Mən məsələyə bir az başqa cür yanaşıram. Azərbaycanda(o cümlədən hər yerdə) oxuyan öz qiymətini alır, həmişə də belə olub. Bu problem deyil.Təhsildə rüşvət deyəndə oxuyanın rüşvət verməsi deyil, oxumayanın rüşvət verməsidir. Heç oxumayanın rüşvət verməsinə haqq qazandırmasın (bəziləri deyirlər: "eybi yox, oxumayan pulunu verib 3 alsın bəsidi", "onsuz da qiymətə yox biliyə qiymət verilir" və s.).Ölkəni belə pis günə qoyan əla tələbənin əla qiymət ala bilməməsi deyil, qeyri-kafi tələbənin kafi almasıdır. Zaur,pul gucune oxuyan,pul gucune de ise duzelecek.ellbete,cemiyyet getdikce ele bele seylerden eybecerlesir.vay onda ki,kafi telebenin hekim kimi priyomuna dusesen,usagivi bisavad muellimenin qabaginda otuzdurasan, cox mesel getirmek olar.bunun qarsisini almaq daha olmaz.kasib muellime bele telebe lazimdir.amma cemiyyet yene de hamisini elekden kecirecek.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 1:14 am
SitatZaur_q, Dünən, 11:53 PMMən məsələyə bir az başqa cür yanaşıram. Azərbaycanda(o cümlədən hər yerdə) oxuyan öz qiymətini alır, həmişə də belə olub. Bu problem deyil.Təhsildə rüşvət deyəndə oxuyanın rüşvət verməsi deyil, oxumayanın rüşvət verməsidir. Heç oxumayanın rüşvət verməsinə haqq qazandırmasın (bəziləri deyirlər: "eybi yox, oxumayan pulunu verib 3 alsın bəsidi", "onsuz da qiymətə yox biliyə qiymət verilir" və s.).Ölkəni belə pis günə qoyan əla tələbənin əla qiymət ala bilməməsi deyil, qeyri-kafi tələbənin kafi almasıdır.Men deyerdim ki, olkeni pis gune qoyan telebelerin yalniz diplom xatirine ali mekteblere girmeleridir, yani bilik qazanmasam da olar, teki diplomum olsun.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 1:18 am
Reyhan cemiyyet hamisini elekden kechirecek eee, amma chox gec olacaq, belke de millet ayilib gorende ki, ne qeder her shey eybecerleshib onda chox gec olacaq.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 1:28 am
Oxuyan qiymət almır,əli cibində olan qiymət alır.Pulun yoxdursa ya 3 ən yaxşı halda 4 alırsan,Amam 100% bilirsən ki,əla qiymətə laiqdir cavabın.Amma yox pul yoxdursa əla qiymətdə yoxur.Həmişə belə olun belədə olacaq.Mənim Tibdə hələdə diplomum qalıb almamışam,niyə? çün ki,məndən o qədər əziyətdən sonra pul istədi.Gecə gündüz dərs oxu,yatma imtahana hazırlaş nə var nə var hansısa hazıra nazir yeyib yatacaq deyə pul zad verən deyiləm.Məndə acığa düşdüm nə diplomu aldım nədə pul verdim.))
Report This Comment
July 10th, 2009 at 1:39 am
SitatLady.A, Bu gün, 12:28 AMOxuyan qiymət almır,əli cibində olan qiymət alır.Pulun yoxdursa ya 3 ən yaxşı halda 4 alırsan,Amam 100% bilirsən ki,əla qiymətə laiqdir cavabın.Amma yox pul yoxdursa əla qiymətdə yoxur.Həmişə belə olun belədə olacaq.Mənim Tibdə hələdə diplomum qalıb almamışam,niyə? çün ki,məndən o qədər əziyətdən sonra pul istədi.Gecə gündüz dərs oxu,yatma imtahana hazırlaş nə var nə var hansısa hazıra nazir yeyib yatacaq deyə pul zad verən deyiləm.Məndə acığa düşdüm nə diplomu aldım nədə pul verdim.))Get shikayet et de, ozude imtahan yox bir shey yox, onlarin sene diplomu vermeme huquqlari yoxdur, get tehsil nazirliyine shikayet ele, diplomunu gotur, o boyda eziyyetini heder etme, bir de gordun lazim oldu ne vaxtsa.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 1:44 am
Sitat(emin @ Jul 10 2009, 12:39 AM)Get shikayet et de, ozude imtahan yox bir shey yox, onlarin sene diplomu vermeme huquqlari yoxdur, get tehsil nazirliyine shikayet ele, diplomunu gotur, o boyda eziyyetini heder etme, bir de gordun lazim oldu ne vaxtsa.6 il keçibe üstündən deyəllər başına hava gəlib yatıb-yatıb indi gəlmisən.Bu ölkədə har şey belə işləyir,nə edəsən,kimi kimə şikayət edək?
Report This Comment
July 10th, 2009 at 1:54 am
SitatLady.A, Bu gün, 12:44 AM6 il keçibe üstündən deyəllər başına hava gəlib yatıb-yatıb indi gəlmisən.Bu ölkədə har şey belə işləyir,nə edəsən,kimi kimə şikayət edək?Mence eger mudafie etmisense senin diplomun arxivde olmalidir, gedib isteye bilersen. amma sen bilen meslehetdir.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 3:34 am
Salam!Mən və mənimlə oxuduğum tətləbələr rüşvət vermir!Çünki Dövlət İdarəçilik Akademiyasında rüşvətə ehtiyac yoxdu.Sadəcə bir az oxumaq lazımdı.Mən 21 imtahan vermişəm bu genə kimi 1 qəpik də heç kəsə vermənişəm.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 9:26 am
SitatQehreman, Bu gün, 02:34 AMSalam!Mən və mənimlə oxuduğum tətləbələr rüşvət vermir!Çünki Dövlət İdarəçilik Akademiyasında rüşvətə ehtiyac yoxdu.Sadəcə bir az oxumaq lazımdı.Mən 21 imtahan vermişəm bu genə kimi 1 qəpik də heç kəsə vermənişəm.Chox gozel. Bele bir ali mektebimizin olduguna sevindim.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 9:41 am
Sitat(Qehreman @ Jul 10 2009, 02:34 AM)Salam!Mən və mənimlə oxuduğum tətləbələr rüşvət vermir!Çünki Dövlət İdarəçilik Akademiyasında rüşvətə ehtiyac yoxdu.Sadəcə bir az oxumaq lazımdı.Mən 21 imtahan vermişəm bu genə kimi 1 qəpik də heç kəsə vermənişəm. Əhsən sənə.Belə nümunələrimiz nə qədər çox olsa,o qədər də sevindiricidir.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 9:55 am
Sitat(Miraj @ Jul 9 2009, 08:20 AM)emin, sen ne eden danishirsan? deyesen yadindan chixib harda yashayirsan axı bura vətəndir
Report This Comment
July 10th, 2009 at 11:39 am
Sitat(emin @ Jul 9 2009, 09:43 AM)Nurulla bey rushvet alinmayan dovlet universitetlerinin siyahisini yazin biz de bilek.gorursen ancaq beyninizdeki dovlet universitetleridir. Men indiyene kimi basha dushmurem ki dovlet univ. diplomunun ozelden ne ustunluyu var? valideynlerinde hamisinin beyninde birce fikir varki. teki dovlet univ. olsun, qalani bizlikdi. Men ozel universitetlerden danishirdim. Mes: Qafqaz Univ. Xezer. tehsili de dovletden 10 qat yaxshidir.
Report This Comment
July 10th, 2009 at 4:59 pm
Sitatturkangambarova, Bu gün, 08:55 AMSitat(Miraj @ Jul 9 2009, 08:20 AM)emin, sen ne eden danishirsan? deyesen yadindan chixib harda yashayirsan axı bura vətəndir
Report This Comment
July 10th, 2009 at 5:00 pm
Sitatnurulla, Bu gün, 10:39 AMgorursen ancaq beyninizdeki dovlet universitetleridir. Men indiyene kimi basha dushmurem ki dovlet univ. diplomunun ozelden ne ustunluyu var? valideynlerinde hamisinin beyninde birce fikir varki. teki dovlet univ. olsun, qalani bizlikdi. Men ozel universitetlerden danishirdim. Mes: Qafqaz Univ. Xezer. tehsili de dovletden 10 qat yaxshidir.Nurulla bey sizce haminin ilde 1400-1500 manat odemeye imkani var???
Report This Comment
July 10th, 2009 at 6:11 pm
Sitat(emin @ Jul 10 2009, 04:00 PM)Nurulla bey sizce haminin ilde 1400-1500 manat odemeye imkani var???Qafqazda pulsuz tehsil alan telebeler de var. hami pullu oxumur ki! meselenin siz diyen yonunden baxaq: bu da bir sermayedir, indi qoyursan univ bitirenden sonra yaxshi bir ish yerinde hemin sermayenin 2-3 10 qatini cixardirsan. amma dovletde nece? pulsuz yada pullu tehsil alirsan, her imtahan qabagi siz dediyiniz kimi rushvetle mubarize. halbuki sizin dushunmush oldugunuz ders tehsil olmali idi. o da ki hemin univ. tehsil seviyyesine de shubhe ile yanashiram. netice ne olur itirilmish 4 il itirilmish pullar. ozelde de tehsil almisham, dovletde de. aralarindaki fergi gorub bu neticeye gelmishem! demek istediyim: secimi bashda duzgun etmek lazimdir ki, sonralar peshman olmayasan!
Report This Comment
July 11th, 2009 at 12:57 am
Sitatnurulla, Bu gün, 05:11 PMQafqazda pulsuz tehsil alan telebeler de var. hami pullu oxumur ki! meselenin siz diyen yonunden baxaq: bu da bir sermayedir, indi qoyursan univ bitirenden sonra yaxshi bir ish yerinde hemin sermayenin 2-3 10 qatini cixardirsan. amma dovletde nece? pulsuz yada pullu tehsil alirsan, her imtahan qabagi siz dediyiniz kimi rushvetle mubarize. halbuki sizin dushunmush oldugunuz ders tehsil olmali idi. o da ki hemin univ. tehsil seviyyesine de shubhe ile yanashiram. netice ne olur itirilmish 4 il itirilmish pullar. ozelde de tehsil almisham, dovletde de. aralarindaki fergi gorub bu neticeye gelmishem! demek istediyim: secimi bashda duzgun etmek lazimdir ki, sonralar peshman olmayasan!Siz deyeni chox gozel basha dushurem, size de haqq verirem. Ancaq Ozelde pulsuz tehsil almaq uchun deyesen 600-den yuxari yigmaq lazimdir. Eger adamin yiga bileceyi bal 500 – 600 arasi olarsa yene de pullu oxumali olacaq. Bir de ozellerin ekseriyyetinde ders deyenlerin ele dovlet universitetlerinin muellimleri oldugunu bildirmek isterdim, sadece olaraq orda ele bil bashqa cur ders kechirler, bu birisinde bashqa cur.
Report This Comment